QUI SOM?

El Sindicat d’espectacles, arts gràfiques, audiovisuals i paper (SEGAP) som un sindicat local de Barcelona adherit a la Confederació General del Treball (CGT). El formem treballadores de diferents sectors, però que compartim problemàtiques similiars. No hi ha ni empreses ni partits al darrere. Tot el que fem és decisió de les afiliades.

Som una organització anarcosindicalista i la nostra manera d’actuar es basa en el suport mutu i l’acció directa. Suport mutu significa que ningú es queda enrere. L’única cosa que aconsegueix la competència entre treballadores és empitjorar les condicions de treball, per això ens hem d’ajudar mútuament, per millorar entre totes.

Acció directa vol dir que els canvis s’obtenen per acció de la classe treballadora. Sense esperar l’ordre d’un jutge, sense esperar que un partit polític compleixi. Aquestes accions poden anar des de compartir informació i assessorament, passant per denúncies públiques i boicots, fins a piquets, vagues, sabotatge o manifestacions.

Veiem necessari remarcar que hi ha una guerra de classes i només lluitant tenim opció de guanyar-la. Els rics ho tenen clar.

Així que, en resum, això és un sindicat. Gent de classe treballadora organitzada i determinada per millorar les seves condicions laborals. No n’hi ha més. Si tu també sents que vols lluitar contra la situació d’injustícia que vivim, afilia’t i fem-ho juntes!